آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

  • ۰
  • ۰

توضیحات بیشتر برای ممبر اد اجباری تلگرام

تلگرام یک پیام رسان بسیار همه گیر و عامه پسند است که به دلیل راحتی کار و استفاده محبوب بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان آن بخصوص در بین ایرانی ها افزوده می شود، پیام رسان های داخلی مانند سروش، گپ و … هیچ گاه نتوانستند جای این پیام رسان ساده و سریع را بگیرند و علی‌رغم فیلتر شدن آن هنوز هم از تعداد کاربران زیادی برخوردار است و هستند کسانی که تلگرام را به خیلی از پیام رسان های داخلی ترجیح می دهند.

ممبر تلگرام چیست؟

می دانیم یکی از قابلیت های بسیار مهم در پیام رسان تلگرام، وجود کانال های مختلف است. کانال به رسانه اینترنتی گفته می شود که در بستر پیام رسان تلگرام ایجاد شده است. هر فرد می تواند برای خود یک کانال ساخته و در داخل آن محتویاتی که مدنظرش است را منتشر کند. محتوایی که در کانال ها قرار می گیرد می تواند صوتی، تصویری و حتی نرم افزاری باشد. حال سوال پیش می‌آید که این محتوا برای چه کسانی ارسال می شود و چه اهمیتی دارد؟ افرادی که عضو کانال می شوند را از این پس ممبر تلگرام خطاب خواهیم کرد، این افراد قابلیت دریافت محتوایاتی که توسط مدیر کانال ارسال می شوند را دارند.
چرا باید کانال تلگرام عضو داشته باشد؟
وقتی شما به عنوان مدیر یک کانال باشید قطعا دوست دارید محتوایی که درون کانال شما قرار می گیرد توسط افراد بیشتری خوانده شود و هدف اصلی شما اشتراک گذاری قوی تر است. شما باید به دنبال عضو بیشتری برای کانال خود باشید و هرچه تعداد اعضای کانال شما بیشتر باشد قطعا اعتبار کانال شما نیز بیشتر می شود. روش های مختلفی برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارد، عده ای به سراغ تبادل بنر با دیگر کانال ها می روند، عده ای ترجیح می دهند که در سایت های پر بازدید تبلیغات داشته باشند و … .
در این میان قطعا خرید ممبر واقعی تلگرام نیز می تواند یکی از روش های مطمئن و سریع محسوب شود. موضوع بعدی که در این مسیر کمی نگران کننده است این است که خرید ممبر تلگرام در بعضی مواقع در مسیر فیک دنبال می شود و این موضوع سبب می شود که شما در این مسیر از شرایط موجود راضی نباشید بنابراین در هنگام خرید ممبر دقت های لازم را مبذول کنید.
خرید ممبر تلگرام چیست؟
برای خرید ممبر تلگرام شما باید به سایت و یا شرکتی هزینه ای پرداخت کنید و شرکت مربوطه از طریق روش های مختلف، خرید ممبر تلگرام را انجام دهد. حال سوال اینجاست چطور باید خرید ممبر داشته باشیم؟ شما می توانید از طریق اینترنتی و با یک سرچ ساده لیست عظیمی از سایت هایی که در خرید ممبر به شما کمک می کنند را ببینید. اما سوال اینجاست که آیا تمامی سایت های نمایش داده شده قابل اعتماد هستند؟ مطمئناً چنین چیزی نیست. ممبر تلگرام شما در واقع قلب اصلی کانال شما محسوب می شود. اگر ممبرهای شما تقلبی باشند قطعا پس از مدتی مشخص خواهد شد و سایر ممبرهای اصلی نیز به دلیل فضای فیک ایجاد شده کانال شما را ترک می کنند. بنابراین خرید ممبر تلگرام باید از سایت های قابل اعتماد صورت پذیرد. تیم هایی که برای خرید ممبر تلگرام فعالیت می کنند باید از سواد و تخصص کافی برخوردار باشند. خوشبختانه آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس توانسته این دغدغه شما را برطرف کند و خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهد.
در این بخش سعی می کنیم به طور شفاف برای شما توضیح دهیم که چطور می توانیم افزایش ممبر تلگرام داشته باشیم. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد:

  1. یکی از روش های مورد استفاده ما روش پوش اد است. در این روش ممبرها از طریق یک برنامه غیر رسمی به صورت خودکار وارد کانال شما می شود، این موضوع را می توان به این شکل پیش برد که کاربری از طریق یک آپ جداگانه ای وارد تلگرام شده است. در چنین آپی بخشی وجود دارد که صاحب آن می تواند اعضایی را به صورت پنهان عضو کانال مورد نظر کند. این روند از دسته روش های بسیار مهم در خصوص خرید ممبر محسوب می شود و به نوعی از دسته روش های سریع و ارزان به نسبت گزینه های دیگر محسوب می شود.
  2. روش دیگری که برای خرید ممبر تلگرام مورد استفاده قرار می گیرد، پاپ آپ است. در این روش با پنجره ای با عنوان پاپ آپ روبرو خواهید شد که در واقع از شما درخواست می کند که عضو کانالی شوید.
    روش پوش نوتیفیکیشن افزایش ممبر تلگرام
  3. یکی دیگر از روش هایی که در خصوص خرید ممبر تلگرام دیده می شود این روش است. در این روش کاربران یک نوتیفیکیشن دریافت می کنند که دارای عنوان درخواست جوین شدن به کانال و یا گروه است. با لمس این گزینه به صورت عمدی و یا غیر عمدی کاربر وارد کانال مربوطه می شود. برای انجام این کار نیروهای برنامه نویس یک سری کدهای دستوری واسط را استفاده می کنند. طبق بررسی های انجام شده این روش به نسبت گزینه های قبلی دارای ارزش بیشتری است و بهترین روش افزایش ممبر تلگرام محسوب می شود. در این روش میزان ریزش بسیار کم است و کاربران علاقمند می شوند که وارد کانال شوند و وقتی امری به میل کاربر صورت بگیرد هرگز از آن فرار نخواهد کرد. در این روش هیچگونه اصراری وجود ندارد، اما اعلان به صورتی است که قطعا کاربر را جذب خواهد کرد. در نظر داشته باشید که این روش به نسبت گزینه های دیگر گرانتر است.

ممبر واقعی تلگرام را چگونه به دست آوریم؟
برای هر کسی که در پیام رسان تلگرام کانالی راه اندازی کرده باشد، افزایش تعداد ممبر های کانال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که ممبر های زیاد به معنای درآمد زیاد و محبوبیت آن کانال خواهد بود. بر همین اساس افراد سعی در راه اندازی کانال های جذاب و جذب ممبر برای آن دارند تا از این طریق به درآمدی برسند. اما کیفیت ممبر ها و فعال بودن آن به طور مستقیم در درآمد آن کانال تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مثال فرض کنید که کانالی ۲۰۰ هزار نفر ممبر داشته و هر پست آن فقط ۱۰ هزار بازدید یا همان سین دارد، پس می توان گفت که اکثر اعضای این کانال غیر واقعی و فیک می باشد و در نتیجه در درآمد مدیر کانال نیز تاثیر گذار خواهد بود. اما برای به دست آوردن ممبر واقعی تلگرام راه ها و روش هایی وجود دارد که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خودشان می باشد که در ادامه توضیح داده شده است.

ممبر واقعی تلگرام را چگونه به دست آوریم؟
روش اول : جذب ممبر به صورت دستی
این روش را کسانی انجام می دهند که تازه کارند و برای خرید ممبر هنوز آمادگی ندارند و از طرفی هم قصد فعالیت حرفه ای در این زمینه ندارند، به عنوان مثال فرض کنید که شخصی یک کانال سرگرمی و تفریحی دارد و قصد دارد به روش های گوناگون تبادل لینک با سایر کانال ها و گروه ها، اعضای کانال خود را افزایش دهد. این روش بسیار وقت گیر و زمان بر بوده و در طول یک ماه به سختی میتوان ۱۰۰۰ نفر را جذب کانال نمود.

روش دوم: خرید ممبر واقعی تلگرام
بیشتر مدیران حرفه ای کانال های تلگرامی این روش را در پیش می گیرند. چرا که در کمترین مدت می توان تعداد انبوهی ممبر جذب کانال خود نمود، روش انجام کار به دو صورت اد اجباری و اد اختیاری می باشد. برخی از مدیران ترجیح می دهند که کاربران را به اجبار عضو کانال خود کنند و برخی نیز اعتقادی به این کار ندارند و فقط افراد علاقه مند را در کانال خود عضو می کنند. به هر حال در هر دو صورت ممبر های واقعی و فعال وارد کانال شما خواهند شد.

تفاوت روش اد اجباری با اد اختیاری
همانطور که اشاره شد در روش اد اجباری اعضا به صورت ناخواسته وارد کانال می شوند و سرویس دهنده هایی مانند یاراپلاس با استفاده از تکنیک های خاصی این کار را کاملا مخفیانه انجام می دهد به طوری که خود فرد متوجه عضو شدن در کانال شما نخواهد شد. به صورتی که کانال شما از دید کاربر کاملا مخفی خواهد ماند و فرد مورد نظر قادر به ترک کانال نخواهد بود. اما در روش اد اختیاری کاربر کاملا با میل و علاقه خود وارد کانال شما خواهد شد، بنابراین احتمال اینکه کانال شما را تر کند بسیار کم خواهد بود، از طرف دیگر با توجه به اینکه ممبر ها به خاطر علاقه به مطالب کانال شما عضو آن شده اند، بنابراین به راحتی مطالب کانال شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت، بدین ترتیب اعضای کانال شما خود به خود افزایش خواهد یافت. اما روش کار به این شکل است که پیام یا نوتیفیکیشنی به صورت پاپ آپ به آنها ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می شود تا در کانال شما عضو شوند، این روش بهترین شیوه برای جذب ممبر واقعی تلگرام برا کانال است.

چطور به واقعی بودن ممبر ها اعتماد کنیم؟
شناسایی ممبرهای واقعی تلگرام
چطور به واقعی بودن ممبر ها اعتماد کنیم؟ | ممبر واقعی تلگرام
حالا که تصمیم تان برای خرید ممبر گرفته اید، پس موجی از عدم اعتماد نیز در وجود شما به وجود خواهد آمد، که آیا شخص یا شرکتی که قرار است ممبر واقعی تلگرام برای من جذب کند، آیا اعضای فیک و غیر واقعی نیز همراه آن به کانال من خواهد فرستاد یا خیر؟ در این حالت شما باید اعضای کانال خود را تست کنید که آیا واقعا پیام شما را می خوانند یا خیر. برای این منظور می توانید لینک یک گروه جذاب را در کانال خود قرار دهید و از آنها بخواهید در آن گروه عضو شوند و یا اینکه لینک یک آهنگ جدید و معروف در کانال قرار داده و از آنها بخواهید که اهنگ مورد نظر را دانلود کنند، به احتمال زیاد ۹۰ درصد اعضا به سمت آن گروه خواهند رفت و یا اینکه اهنگ مورد نظر را دانلود خواهند کرد، اما اگر این تعداد کمتر از ۴۰ درصد باشد، به احتمال زیاد می توان گفت که اعضای فیک نیز وارد کانال شما شده اند. اما برای اینکه ممبر های واقعی کانال خود را فقط از اشخاص و شرکت های معتبر خریداری کنید، توجه به موارد و نکات زیر بسیار مهم خواهد بود:

  1. قبل از اقدام به خرید در مورد سابقه و کیفیت کار شخص یا شرکت مورد نظر تحقیق کنید و ببینید که آیا دیگران از آنها راضی هستند یا خیر.
  2. کسانی که در انجمن ها اقدام به تبلیغ سرویس خود می کنند، نظرات سایر کاربران را درمورد آنها بخوانید و حتما نام آنها را در گوگل جستجو کنید تا سایت های مختلفی که در مورد آنها به بحث و تبادل پرداخته اند، نمایش داده شوند.
  3. اگر قصد خرید ممبر از سایتی را دارید، حتما قیمت های آنها را با رقبا مورد سنجش قرار دهید و در مورد کیفیت کار آنها از مشتریان قبلی پرس و جو کنید.
  4. برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک تا حد زیاد از کلاهبرداری شخص جلوگیر خواهد کرد و در اینده نیز قادر به شکایت از آنها خواهید بود، بنابراین حتما به نماد اعتماد سایت دقت کنید که واقعی باشد و به سایت اینماد متصل شده باشد. ادرس اصلی اینماد enamad.ir هست.

امروزه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام علاوه بر این که ابزار سرگرمی مردم هستند یکی از بهترین روش های کسب درآمد برای تمام افراد هستند. وجود ممبر واقعی تلگرام از جمله اصول مهم برای کسب درآمد از این طریق است.

چرا کاربران کانال باید واقعی باشند؟

تلگرام به علت این که نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مخاطبان بیش تری دارد مکان مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شما می باشد. دغدغه اصلی افرادی که می خواهند از طریق تلگرام کسب درآمد کنند، تعداد اعضای کانالشان می باشد. در ابتدای فراگیری تلگرام در کشور به دلیل این که رقبای زیادی برای جذب ممبر وجود نداشت، صاحبان کانال ها به راحتی می توانستند کاربران را به کانال خود جذب کنند. البته باید در نظر داشته باشید که مهم نیست تعداد اعضای کانالتان خیلی بالا باشد بلکه مهم این است اعضای کانال تلگرام شما دقیقاً به خاطر موضوع کانالتان شما را دنبال کنند. تجربه نشان داده است کانال هایی با اعضای کم که به هیچ وجه معروف هم نیستند ممکن است خیلی بیش تر از کانال های چند هزار عضوی درآمد داشته باشند. اعضای واقعی کانال افرادی هستند که به موضوع کانال علاقه دارند و همیشه پیگیر مطالب شما هستند. با خرید ممبر واقعی تلگرام نمی توانید کسی را مجبور به ماندن در کانال کنید. شما می توانید پس از خرید ممبر واقعی تلگرام برای جلوگیری از خروج کابران کاری کنید که آن ها با میل و علاقه شخصی خود در کانال بمانند و مطالب را دنبال کنند. بسیاری از کانال ها اعضا یا ممبر فیک یا بدلی دارند که نه تنها کاری اشتباه و پرهزینه است بلکه تاثیری در موفقیت و فروش محصولات شما نخواهد داشت.
شما می توانید برای کسب درآمد از تلگرام بر اساس تخصص و علاقه خود کانالی را ایجاد نمایید و با خرید ممبر واقعی تلگرام اعضای کانال خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. خرید ممبر واقعی تلگرام برای کانال های تازه تاسیس شده با تعداد اعضای کمتر از ۱۰،۰۰۰ نفر امری اجتناب ناپذیر است.

یکی از راه های افزایش ممبر واقعی تلگرام این است که با صرف وقت و تلاش بسیار زیاد پست های جذابی در کانال خود قرار دهید تا مخاطبان بیش تری را به کانال جذب کنید. اما روش ساده تری که وجود دارد جذب کاربران از طریق خرید ممبر واقعی تلگرام می باشد. در روش اد اجباری کاربران بدون این که اطلاع داشته باشند به کانال شما اضافه می شوند این روش می تواند ریزش بسیار زیاد کاربران را به همراه داشته باشد که البته می توانید برای ریزش کمتر کاربران، به طور سایلنت این کار را انجام دهید. در روش اد اجباری همچنین می توانید این کار را به صورت پنهانی(هیدن) انجام دهید که در این صورت کاربران اگر چه در کانال شما عضو هستند اما کانال شما را در تلگرام خود نمی بینند.

  1. ممبر واقعی تلگرام ارزان – پاپ آپ:
    پاپ آپ برای کاربران آنلاین در تلگرام نمایش داده می شود به صورتی که کاربری که آنلاین هست پیام جوین به کانال شما رو مشاهده میکند یا جوین می دهد یا پیام را می بندد.
  2. ممبر واقعی تلگرام ارزان – دیالوگ:
    دیالوگ عکسیا بنری می باشد تمام صفحه که کاربر در حین کار با گوشی (حتی بیرون از تلگرام) مشاهده میکند و می تواند وارد سایت شما بشود.
  3. ممبر واقعی تلگرام ارزان – نوتیفیکیشن:
    نوتیفیکیشن اعلانی می باشد که به صورت اعلان پیامکی در بالای گوشی خود می توانید مشاهده کنید.
  4. ممبر واقعی تلگرام ارزان – اد اجباری:

و اما ممبر اد اجباری چیست؟
اد اجباری توسط برنامه نویسان مشهور تلگرام رخ میدهد برای مثال تلگرام فارسی،تلگرام نارنجی و… تلگرام غیر رسمی میتوانند ممبر اجباری اد کنند که دارای پنل میباشند. ممبر واقعی تلگرام اد اجباری به صورتی می باشد که کاربران هیچ گونه اطلاعی ندارند و در حین استفاده شخصیشان از تلگرام کانال شما به لیست چت تلگرامی آن ها افزوده می گردد. به این روش که کاربر هیچ گونه دخالتی در جوین به کانال شما دارد ممبر واقعی تلگرام اد اجباری می گویند. ممبر تلگرام اد اجباری فقط کاربران آنلاین را به کانال شما اضافه میکند تا به اندازه ممکن از افزایش ممبرانی که تلگرام خود را پاک کرده اند نتوانند به لیست کانال شما افزوده شوند. ما همواره تلاش کرده ایم ممبر تلگرام اد اجباری خود را زمان بندی کنیم تا رعایت حال شما مشتریان را کرده باشیم و ریزش کانال خود را به حداقل برسانیم اما می بایست گفت متناسب با تخصصی شدن کانال تلگرام ممبر واقعی تلگرام اد اجباری هم ریزش آن افزوده می گردد که تیم تبلیغاتی یاراپلاس هیچ گونه مسئولیتی در قبال ریزش ممبر اجباری یا همان اد اجباری کانال تلگرامی شما ندارد پس همانا پایه و اصول کانال خود را بر مبنای تولید محتوای مفید قرار دهید تا جزوه مدیران موفق کانال های تلگرامی ما باشید. ( خرید ممبر واقعی )

حتما برای شما اتفاق افتاده است ، که بدون اینکه اطلاعی داشته باشید عضو یک کانال شده اید ، به این نوع روش، اد اجباری تلگرام می گویند. ممبر اد اجباری اصولا فقط از طریق اپلیکیشن های تلگرام غیر رسمی اضافه می گردد و تنها کسانی می توانند ممبر اد اجباری به کانال خود اضافه کنند که دارای تلگرام غیر رسمی باشند .
در ضمن تلگرام غیر رسمی آنها بیش از ده هزار عضو یا کاربر داشته باشد و از این طریق می تواند انواع ادهای اجباری را انجام دهد.

انواع اد اجباری

اد اجباری معمولی :
کاربر با صدا وارد کانال می شود و بعد از اولین پست ، متوجه عضویت در گروه می شود . ریزش بالایی ولی بازید پست نسبتا خوبی دارد.
اد اجباری Hidden :
کاربر از وجود کانال شما بی خبر است . برای کانال هایی مناسب است که تعداد ممبر برایشان مهم است. ریزش بسیار پایین تقریبا صفر و ویو نیز بسیار پایین است.
اد اجباری قفل :
در این روش می توان گزینه خروج از کانال را برای مدتی قفل کرد که کاربر نتواند از کانال خارج شود .
اد اجباری سایلنت (میوت) :
کاربر به صورت بی صدا به کانال اضافه می شود . ریزش کمتری دارد ولی بازدید پست بهتری نسبت به روش هیدن دارد. ممبر ها در لحظه ی ورود به کانال آنلاین میباشند اما چون به صورت بی صدا به کانال اضافه خواهند شد از عضویت در کانال مطلع نیستند به همین دلیل در لحظه ی اول بازدیدی از پست ها صورت نمی گیرد. پس از ارسال پست جدید در کانال ممبرها متوجه کانال شده و بازدید ها بیشتر خواهد شد. بخاطر داشته باشید که در این روش کیفیت وجذابیت آخرین پست کانال شما در ریزش یا ماندگاری این ممبر ها نقش بسزایی دارند. ریزش در ممبر اد اجباری ، بستگی به کانال شما دارد و نمی‌شود درصد مشخصی را تعیین کرد. معمولا برای کانال های سرگرمی ریزش ممبر ها کمتر است از کانال های تخصصی که به مبحث خاصی می‌پردازند. این ریزش هم به دلیل واقعی بودن ممبر ها می‌باشد. برای کنترل و جلوگیری از ریزش باید محتوایات کانال جذابیت داشته باشد و مدیریت کانال به خوبی صورت بگیرد.
این روش نیازمند لینک خصوصی کانال است و با لینک عمومی قابل اجرا نمی باشد . از مزایای این روش ، افزایش سریع ممبر ؛ ممبر های واقعی و قیمت مناسب است . نکته : پس تنها کسانی می توانند ممبر اد اجباری داشته باشند که تلگرام غیر رسمی داشته باشند .

در خرید ممبر تلگرام مواظب ممبرهای فیک باشید!
بارها دیده شده که در خصوص خرید ممبر واقعی تلگرام هزینه ها بسیار ارزانتر است و خریدار وسوسه می شودT در صورتی که در این روش در واقع هیچ کاربر واقعی وارد کانال شما نمی شود و تمامی اعضای جدید در وضعیت جعلی قرار دارند و اکانت های آن ها ساخته شده با شماره های مجازی هستند. بنابراین باید بدانید که استفاده از این نوع روش شاید ارزان و سریع باشد اما عملا برای شما سودی نخواهد داشت، از طرفی پس از مدتی ممبرهای فیک و جعلی شناسایی می شوند و به صورت خودکار از کانال حذف می شوند.

بارها این سوال پرسیده می شود که آیا خرید ممبر تلگرام روش غیر قانونی است یا خیر؟ در نظر داشته باشید این موضوع بستگی به نگاه شما دارد، اما باید بدانیم که خرید ممبر تلگرام در واقع روشی است که اجازه می دهد با پرداخت هزینه زمان بخرید. در واقع خرید ممبر تلگرام هم می تواند اقدامی مفید و هم مضر باشد. اگر در خرید ممبر تلگرام دقت نکنید و این کار را به فرد و یا شرکت تقلبی بسپارید قطعا متضرر خواهید شد و ممبرهای فیک وارد کانال شده و ممبرهای اصلی شما نیز ریزش میکند. از طرفی اگر خرید ممبر تلگرام به درستی صورت پذیرد قطعا می توانید نتیجه خوبی دریافت کنید. بنابراین خرید ممبر از نظر قانون در صورتی که ممبرها اصلی باشند هیچ ایرادی نخواهند داشت.

روش های خرید ممبر تلگرام
شما می توانید خرید ممبر تلگرام را به صورت اینترنتی انجام دهید. در این روش وارد بخش خرید ممبر تلگرام می شوید، این بخش به شما یک لیست نشان می دهد تا بتوانید اشتراک های دوره ای را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. سپس مطالعات لازم را انجام داده و گزینه مورد نظر را انتخاب می کنید، پس از انتخاب وارد بخش پرداخت هزینه آنلاین خواهید شد و می توانید در کمتر از ۵ دقیقه خرید ممبر تلگرام را تکمیل کنید. در نظر داشته باشید که بدون پرداخت هزینه خرید ممبر تلگرام شما کامل نخواهد شد.

قیمت خرید ممبر تلگرام
قیمت بندی هایی که برای خرید ممبر تلگرام در نظر گرفته شده است بر اساس تعداد ممبر مورد نیاز و همینطور روش های موجود برآورد می شود بنابراین قیمت ثابتی در این خصوص دیده نمی شود. در سایت جدولی قرار دارد که قیمت های روز ممبرهای تلگرام را به شما اعلام می کند. این جدول به صورت دوره ای به روز رسانی می شود و شما می توانید از قیمت های روز در خصوص خرید ممبر تلگرام مطلع شوید. در نظر داشته باشید که دسته بندی های متنوعی در خصوص قیمت خرید ممبر تلگرام دیده می شود و این موضوع انتخاب را برای شما آسانتر می کند. همیشه و در هر شرایطی وقتی بخواهید خرید ممبر تلگرام را انجام دهید تیم های مشاور اطلاعات لازم را ارائه می دهند.

طرح های تخفیف خرید ممبر تلگرام
اگر می خواهید کسب و کاری راه بیاندازید و به نوعی به دنبال روش های ارزان برای خرید ممبر واقعی تلگرام هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از طرح های تخفیف سایت بهرمند شوید. با توجه به استقبال زیاد افراد در خصوص خرید ممبر واقعی تلگرام تصمیم گرفتیم تا طرح های تخفیف در این مسیر راه بیاندازیم. شما می توانید با استفاده از طرح های تخفیف موجود از کاهش ده درصدی در خصوص خرید ممبر تلگرام بهرمند شوید.

ضمانت خرید ممبر واقعی تلگرام
با توجه به وجود سایت های فیک در خصوص خرید ممبر تلگرام به این نتیجه رسیدیم که در سیستم های خرید ممبر طرح های ضمانتی فراهم کنیم. در این طرح در صورتی که احساس کردید کانال شما دچار ریزش شده است و اعضای وارد شده در کانال در وضعیت فیک هستند می توانید تمامی هزینه های پرداختی را پس بگیرید.

خرید ممبر تلگرام را گران نخرید!
اگر با اطلاعیه ای مبنی بر خرید ممبر پاپ آپ با قیمت های کذایی روبرو شدید باید بدانید که مسیر را اشتباه می روید، عده ای سودجو سعی می کنند با تاکید بر روی اصلی بودن ممبرهایشان هزینه های وارده را بسیار افزایش دهند، به این ترتیب باید در ابتدا مقایسه های لازم را انجام داده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

نکات طلایی در خصوص خرید ممبر تلگرام

تا اینجای کار در خصوص روش های خرید ممبر واقعی تلگرام و اهمیت هر یک از روش ها و همینطور هزینه هایی که در هر یک گزینه های موجود دیده می شود را بررسی کردیم. در نظر داشته باشید که در خرید ممبر اجباری باید صبور باشید. نمی توان در طول یک ساعت به تعداد ممبر مورد نظر دست یافت به این ترتیب باید دید منطقی در این مسیر وجود داشته باشد. در سایت ما هزینه هایی که برای خرید ممبر تلگرام دیده می شود بسیار منصفانه است و هدف اصلی ما این است که کسب و کارهای اینترنتی شما رونق بیشتری بگیرد. به این نکته نبز توجه کنید که اگر پکیج افزایش ممبر تلگرام ماهانه را خریداری کنید می توانید از یک بسته ممبر صدتایی نیز به صورت رایگان استفاده کنید. تمامی افرادی که از شما خرید ممبر تلگرام انجام می دهند آیدی کانالشان به عنوان یک تبلیغ برای همیشه در سایت شما نمایش داده می شود. شما می توانید بهترین درآمد را داشته باشید کافیست بخواهید از روش های صحیح وارد شوید و تمامی قوانین را رعایت کنید.

خرید ممبر تلگرام

تلگرام یکی از رسانه های اجتماعی پر کاربرد در بین ایرانی ها به حساب می آید. نزدیک به چهل میلیون عضو فعال در تلگرام با آی پی های ایرانی به ثبت رسیده است. به همین خاطر است که صاحبان کسب و کار و تجارت برای تبلیغات و یا فروش رو به بازاریابی در تلگرام آورده اند. در این بین کانال های تلگرامی سهم ویژه ای برای تبلیغات در تلگرام دارند. این پیام رسان اجتماعی باعث شده تا افراد زیادی اقدام به زدن کانال های متنوع کنند و پس از جذب عضو و ممبر اقدام به گرفتن تبلیغات و در نتیجه کسب درآمد کنند. در این بین برخی از افراد برای این کار به دنبال راه های سریع و زود بازده هستند. به همین خاطر رو به خرید ممبر تلگرام می آورند. خرید ممبر تلگرام البته مخاطرات بسیاری دارد. و اگر چشم بسته انجام شود، تنها باعث هدر رفتن سرمایه شخص شما می شود.

خرید ممبر فیک تلگرام

یکی از مخاطرات خرید ممبر تلگرام افتادن به دام سودجویان این بازار است. به این خاطر که تلگرام اجازه عضویت با شماره های مجازی را به کاربرانش می دهد، بازار خوبی برای عده ای از این سودجویان شکل گرفته است. امروزه برنامه های بسیاری در سطح بازار وجود دارد که شما را به جذب ممبر تلگرام تشویق می کند و راه کارهایی به شما ارائه می دهد. این راه کارها البته یک راه کار فیک و دروغین بوده و تنها باعث افزایش تعداد ممبر تلگرام شما می شود. و پس از یک مدت متوجه می شوید که میزان بازدید شما خیلی پایین تر از حد معمول است. این به خاطر خرید ممبر تلگرام به صورت دروغین است. استفاده از شماره های مجازی و برنامه های واسطه راه خوبی برای افزایش ممبر تلگرام نیست. معمولاً افرادی که دست به این کار می زنند، پس از یک مدت مجبور می شوند به فکر افزایش بازدید فیک کانال شان هم بیفتند. و به همین خاطر مجدد مجبور هستند تا هزینه دیگری نیز داشته باشند. هدر رفتن هزینه تنها نتیجه ای است که با خرید ممبر فیک این پیام رسان نصیب شما می شود. پس اگر به دنبال خرید ممبر تلگرام هستید حواس تان را به خوبی جمع کنید. تا به دام سودجویان نیفتید.

افزایش ممبر واقعی تلگرام

همان طور که گفتیم و اشاره شد خرید ممبر تلگرام به صورت دروغین در نهایت چیزی جز ضرر و زیان نصیب شما نمی کند. اما این طور نیست که خرید ممبر تلگرام همیشه هم به این شکل باشد. شما می توانید با کمی تحقیق و اعتماد به واسطه های واقعی، و با تجربه های فضای مجازی اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام بکنید. اگر در این زمینه به درستی تحقیق کرده باشید و راهی درست را برای خرید ممبر تلگرام انتخاب کرده باشید، در دراز مدت می توانید با افزایش تعداد بازدید پست های خود اقدام به گرفتن تبلیغات کنید. و پس از یک مدت به درآمدی مناسب و عالی برسید. همچنین اگر صاحب یک کسب و کار هستید می توانید با خرید ممبر تلگرام به کار و کاسبی خودتان رونق بدهید. و با جذب عضو در واقع اقدام به جذب مشتری بکنید.

از کجا متوجه واقعی بودن و یا نبودن ممبرها شویم؟

کاری که برای ساخت ممبر فیک تلگرام انجام می شود. استفاده از شماره های مجازی موجود در سطح اینترنت است. سایت های بسیاری وجود دارد که به شما شماره تلفن مجازی می دهد. بسیاری از شرکت های واسطه با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید و این شماره های مجازی اقدام به ثبت شماره و در نهایت تولید ممبر فیک می کنند. برنامه های بسیاری نیز وجود دارند که با اسم خریدن ممبر تلگرام و افزایش ممبر تلگرام، افراد را به خود جذب کرده و به شکل های مختلف ممبر فیک در اختیار مشتری قرار می دهد. اما چطور می شود متوجه فیک بودن و یا واقعی بودن خرید ممبر تلگرام شد؟ خب به طور متوسط اگر در نظر بگیریم انتظار می رود به عنوان مثال یک کانال با تعداد اعضای ده هزار نفر لااقل هر پستش در حدود سه هزار بازدید را داشته باشد. کافی است نگاهی به میزان بازدید آن کانال بیاندازید. اگر می بینید تعداد اعضای کانال با میزان بازدید کانال ها هم خوانی ندارد می توانید حدس بزنید که کاسه ای بر روی نیم کاسه است. البته این راه کار ممکن است همیشه هم جوابگو نباشد. ولی یکی از راه های متوجه شدن همین میزان بازدید برای هر پست است.

چطور اعتماد کنیم؟

اینکه چطور به یک فروشنده ممبر تلگرام اعتماد کنید بستگی به خودتان دارد. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه اقدام به خرید ممبر تلگرام کنید تحقیقات خودتان را انجام دهید. یا اینکه از واسطه ای کمک بگیرید که مشخص است تجربه بالایی در خرید و فروش ممبر تلگرام داشته و می داند که دارد چه کاری می کند. و مهم تر اینکه به راحتی بتواند برای شما نحوه عضوگیری اش را توضیح دهد.

اگر در انجام سفارش خود عجله دارید از ما خرید کنید، در کمتر از نیم ساعت در شبانه روز سفارش انجام می شود.
افزایش و خرید ممبر اد اجباری توسط تلگرام غیررسمی و ادمین آن انجام می شود، بنابراین تیم ممبر من دارای تلگرام غیررسمی می باشد و واسطه نیست.
توضیح کامل طریقه انجام اد اجباری:
شما در حال کار با تلگرام می باشید و زمانی که لیست کانال های خودتون رو چک می کنید متوجه آن می شوید که یک کانال به لیست کانال های تلگرام شما بدون اختیار شما افزوده شده است، حال ممکن است شما این کانال را بپسندید یا از آن خارج شوید. پس در واقع روش خرید ممبر تلگرام یا خرید ممبر اد اجباری رو متوجه شدیم.
تخفیف ویژه این ماه خرید ممبر واقعی تلگرام خرید ممبر واقعی اد اجباری ۱۰کا ممبر واقعی که قیمت آن معادل ۱۹۰ هزارتومان می باشد را شما تنها با ۱۵۰ هزارتومان می توانید خرید کنید. سود شما از این خرید ۴۰هزارتومان می باشد. سفارش شما در کمتر از نیم ساعت بعد از پرداخت انجام می شود.
از کجا مطمئن شویم ممبر های تلگرام کاملا واقعی می باشند؟
شما می توانید پس از خرید ممبر تلگرام از ممبر من با تک تک ممبر های جوین شده در کانالتان، با آن ها چت کنید و از آن ها سوال کنید که به چه صورت وارد کانال شما شده اند. چناچه از ۱۵ تا مخاطب کسی پاسخگو نبود تمام مبلغ شما بدون سوال و جواب و قید شرط به حساب سفارش دهنده کمتر از یک ساعت برگشت می خورد.
در صورت ممبر فیک برگشت وجه
خرید ممبر تلگرام و ضمانت پرداخت

آیا ممبر های اد اجباری یا اد مستقیم ویو ( سین ) دارد؟
بله، ممبر ها واقعی می باشند ولی باید دقت کنی، سین یا ویو کم است و به مرور زمان بیشتر می شود چناچه نیاز به ویو بیشتری دارید پیشنهاد ما به شما خرید ممبر اختیاری یا ممبر پاپ آپ می باشد. زمانی که ممبر های اد اجباری به کانال شما افزوده می شود، کاربران به مرور زمان کانال شما رو چک می کنند بنابراین ویو های شما با سرعت آهسته افزایش پیدا می کند.
خرید ممبر اد اجباری تلگرام
آیا ممبر ها ریزش دارند؟(خرید ممبر اد اجباری)
بله،تنها ممبری که ریزش می تواند نداشته باشد ممبر فیک می باشد. در واقع زمانی که مخاطب واقعی عضو کانال شما می شود، ممکن است از کانال تلگرامی شما خوشش نیاید و لفت دهد. پس زمانی از کیفیت و واقعی بودن کار شک کنید که ممبر ها ریزش ندارد.
شما از ما ممبر واقعی خرید میکنید، پس توقع ریزش داشته باشید.
چگونه ریزش ممبر های خود را کمتر کنم؟
پیشنهاد می شود با کارشناسان بخش تلگرام ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها درخواست آموزش کنید زیرا با ترفند های اصلی و آموزش های مستقیم می توانید باعث کاهش ممبر های خود شوید.
دو راه برای کاهش ریزش ممبر تلگرام:
انتشار محتوا در ساعات مشخصی در روز
استفاده از شکل های مختلف محتوا

ممبر واقعی تلگرام اد اجباری ممبر کاملا واقعی و آنلاین می باشد که تمامی مخاطبان آنلاین و واقعی به کانال شما افزوده می گردد بدون آنکه حتی یک کاربر فیک باشد. شما میتوانید با تک تک کاربران چت کنید تا بتوانید کیفیت کار را بسنجید.

ریزش ممبر کانال تلگرام به عهده مدیر محترم کانال می باشد و مجموعه ممبر من هیچ گونه مسئولیتی در قبال ریزش کانال شما ندارد.​

برای مشاوره و افزایش ممبر کانال تلگرامی خود می توانید با ما تماس بگیرید.09923140672

 
  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • حسین موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی