آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

  • ۰
  • ۰

37571626 – 051

طراحی بروشور در مشهد یکی از موضوعات مهم در رونق کسب‌وکارها محسوب می‌شود. امروزه به دلیل رونق گرفتن کسب‌وکارهای مختلف و ایجاد شدن فضای کاملاً رقابتی، داشتن تبلیغاتی مؤثر و سودمند می‌تواند تا حد زیادی فاصله شما تا رقیبانتان را افزایش دهد. در نظر داشتن انواع روش‌های تبلیغاتی می‌تواند کسب‌وکار شما را بیش از پیش معرفی کرده و بدین طریق موجب افزایش مشتری و به تبع آن افزایش سود گردد. مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای کشورمان دارای شرکت‌های بسیاری است که سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات توسط هرکدام از آن‌ها می‌توان با سود کلانی همراه باشد.

امروزه یکی از روش‌های پرکاربرد در زمینه تبلیغات، استفاده از بروشورهای تبلیغاتی برای معرفی کالا و خدمات ارائه شده می‌باشد. طراحی بروشور با روشی علمی و درست می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در رونق کسب‌وکار شما و افزایش مشتریانتان داشته باشد. چاپ بروشورهای تبلیغاتی جذاب و منحصربه‌فرد می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را جلب و آنان را به استفاده از محصول و یا خدمات شما ترغیب نماید. به همین دلیل نیز بهتر است قبل از هرگونه اقدام در زمینه چاپ بروشور از متخصصین و کارشناسان مربوطه مشاوره لازم را دریافت دارید. کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، آماده خدمت‌رسانی به شما در زمینه طراحی بروشور در مشهد هستند.

بروشور چیست؟

بروشور کتابچه‌ای از با مضمون معرفی کالا، جزئیات آن، خدمات و امکانات ارائه شده می‌باشد که توسط تولیدکننده و عرضه‌کننده به مشتریان داده می‌شود. به بیان ساده‌تر بروشورها برگه‌هایی هستند که با چند تای اصولی کم‌حجم شده و مطالب مفید و اساسی محصول در آن‌ها ذکر می‌شود. اغلب از بروشورها برای معرفی محصولات جدید و یا بیان طرز کار ابزاری استفاده می‌شود که به تازگی وارد بازار شده‌اند. در واقع بروشورها را می‌توان راهنمایی برای افراد در نظر گرفت تا با راحت‌ترین روش ممکن از محصول استفاده کرده و یا دیگر محصولات را بشناسند. بروشورها معمولاً برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین استفاده می‌شوند. یک بروشور مناسب شامل توضیحات کامل و جامع در خصوص کالا و خدمات موردنظر است.

برگه رایج برای ساخت بروشور A4 است که با روشی اصولی تا خورده و به هریک از آن‌ها لت گفته می‌شود. برخی از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند تا بروشوری 2 لتی داشته و برخی دیگر ارائه بروشورهای 3 لتی را می‌پسندند. اگر کارایی و نحوه استفاده از محصولات شما دارای فرآیند خاص و پیچیده‌ای است، بهتر است برای توضیح کامل آن از بروشورهای 3 لتی استفاده کنید. بروشورهای تبلیغاتی عموماً به نام بروشور آکاردئونی نیز شناخته می‌شوند.

بهتر است طراحی و ساخت بروشورهای شرکت و یا فروشگاه خود را به افرادی ماهر در این زمینه بسپارید تا به بهترین روش ممکن، بروشوری مناسب با کسب‌وکارتان طراحی و عرضه نمایند. در نظر داشته باشید که تبلیغات نادرست می‌تواند از میزان مشتریان شما کاسته و نتیجه‌ای کاملاً عکس داشته باشد. به همین دلیل نیز توجه به جزئیات می‌تواند راه گشای شما در امر فروش باشد.

طراحی بروشور در مشهد

بروشور، فاکتوری اساسی در تبلیغات

نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که تبلیغات، نقش بسیار مهمی را در فرایند فروش ایفا می‌کند. به هر میزان که محصولات و خدمات شما با بهترین کیفیت عرضه گردد، تا زمانی که نتوانید آن را به نحو احسن به سایر افراد بشناسانید، در امر فروش موفق نخواهید بود. بروشورهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها جهت شناساندن حیطه کاری‌تان به افراد مختلف است. شما می‌توانید به همراه محصول به فروش رفته خود، بروشوری قرار داده و سایر محصولات را نیز به مشتریان بشناسانید. این روش می‌تواند تا حد زیادی شما را در امر کسب سود بیشتر یاری نماید.

مطمئناً برای بسیاری از ما پیش آمده است که با گرفتن بروشورهای تبلیغاتی بدون نگاه کردن به محتوا آن را دور انداخته باشیم. اصولی نبودن طراحی بروشورها و نامناسب بودن محتوای آن‌ها موجب خواهند شد تا افراد بدون توجه به کارایی و کیفیت محصولات، تبلیغات مذکور را دور بیندازند. به همین دلیل نیز استفاده از دانش و تجربیات متخصصین و کارشناسان می‌تواند تا حد زیادی ریسک کار را پایین بیاورد. طراحی بروشور دارای نکات ریزی است که هریک از آن‌ها باید به‌طور کامل رعایت گردند؛ در غیر این صورت سرنوشت بروشورهای تبلیغاتی شما، سطل زباله خواهد بود.

هدف از طراحی بروشور در مشهد

توجه داشته باشید که بروشور علاوه بر معرفی محصولات شما باید نشان‌دهنده برنامه‌های شما نیز باشد. بروشور یکی از اصلی‌ترین تبلیغات موجود برای نشان دادن دورنمای اهداف شما است. توجه داشته باشید که قرار دادن محتوای مناسب و تصاویر مرتبط در بروشور می‌تواند تأثیر خوبی بر روی مخاطبان داشته باشد. تنها عامل برتری شما نسبت به دیگر رقبایتان، اطلاعاتی است که شما در اختیار مشتریانتان قرار می‌دهید. بهتر است اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را نیز در اختیار افراد قرار دهید تا با خیالی آسوده به خرید بپردازند.

نکاتی درباره طراحی بروشور در مشهد

در زیر به برخی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص طراحی بروشور به شما کمک خواهد کرد، اشاره می‌کنیم.

در نظر گرفتن مخاطبین هدف

برای طراحی سایت، پیج اینستاگرام، کاتالوگ و بروشور باید مخاطبین هدف خود را در نظر داشته باشید. هدف شما از تبلیغات، جلب نظر کدام دسته از افراد است. محصول شما مرتبط با کدام قشر بوده و مشتریان شما چه کسانی می‌باشند. پاسخ به تمامی این سؤالات می‌تواند در طراحی یک بروشور مناسب برای کسب‌وکار شما مؤثر باشد.

اگر شما صاحب مشاغلی همچون فروش آهن‌آلات، قطعات خودرو و یا لوازم صوتی هستید، مخاطبین هدف شما عموماً از قشر آقایان می‌باشند و باید در طراحی بروشور در مشهد ،طرحی را ایجاد کنید که بتواند نظر این قشر را جذب نماید. اما اگر شما ارائه‌کننده محصولات و یا خدمات آرایشی و بهداشتی هستید، عمده مخاطبین و مشتریان شما بانوان می‌باشند. در نتیجه استفاده از رنگ‌هایی شادتر و طرح‌هایی با لطافت بیشتر می‌تواند نظر مشتریانتان را جلب نماید. شما نمی‌توانید از یک طرح برای طراحی بروشور محصولات مختلف استفاده کنید. این کار، تمامی زحمات شما را به باد داده و نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت.

طراحی بروشور در مشهد

خلاقیت راز جذابیت

برای طراحی بروشور از خلاقیت خود استفاده کنید. قوانین موجود را بشکنید و کارهای تکراری انجام ندهید. به صورت معمول در طراحی بروشور مطالب از سمت راست به چپ و از بالا به پایین نوشته می‌شود اما شما می‌توانید با نوشتن برخی از مطالب به صورت کج توجه مخاطبینتان را جلب کنید. استفاده از اشکال خاص هندسی در طراحی بروشور می‌تواند جاذبه‌ای برای محصول شما باشد. نگذارید بروشور شما تنها یک‌تکه کاغذ باشد. شما می‌توانید طرحی مانند گل را در وسط بروشور قرار دهید که افراد بلافاصله پس از باز کردن بروشور آن را ببینند. این عمل موجب خواهد شد تا مطالب شما برای فرد جذاب‌تر به نظر رسیده و رغبت بیشتری برای نگه‌داشتن بروشور ایجاد شود.

استفاده از شکل‌های ساده

سعی کنید در طراحی بروشور در مهد از طرح‌های ساده و کاربردی استفاده نمایید. برش‌های زیبا بر روی بروشور جنبه زیباشناسی کار شما را بالا خواهد برد. از شیوه‌های جدید برای تا کردن بروشور استفاده کنید و خود را از قید و بند کارهای تکراری رها کنید. شما می‌توانید از شیوه تا کردن بروشور به عنوان یک عنصر گرافیکی استفاده کنید. به عنوان مثال شیوه تا کردن مثلثی همراه با نوشتن قسمت‌های مهمی از متن می‌تواند جلب‌توجه کرده و شیوه بازاریابی خوبی باشد.

استفاده از اجسام مختلف

یکی از روش‌هایی که می‌تواند بسیار در عرضه محصولات شما مفید باشد، قرار دادن مقداری از محصول است. به عنوان مثال اگر شما فروشنده رنگ هستید، می‌توانید از عناصری همچون پارچه برای نشان دادن رنگ محصول استفاده کنید. در طراحی بروشور در مشهد، قرار دادن تکه‌ای مو مصنوعی برای رنگ مو، یک سی دی برای نشان آموزش و ارائه دیگر محصولات یا چند دانه کشمش برای نشان دادن کیفیت خشکبار می‌تواند برند شما را بیش از پیش مشهور نماید.

طراحی بروشور

رنگ را فراموش نکنید

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی بروشور هستند. بهتر است از رنگ‌های جذاب برای این کار استفاده کنید. اگر مخاطبین شما اکثراً از بانوان هستند، بهتر است از رنگ‌هایی مانند سفید، بنفش، صورتی و طلایی استفاده کنید. اما اگر مخاطبین هدف شما بیشتر از آقایان هستند، پیشنهاد می‌شود رنگ‌های مشکی، آبی و طوسی را مدنظر قرار دهید. در صورتی که می‌خواهید با این کار نظر کودکان را جلب کنید بهتر است بجای استفاده از متن، بیشتر تصاویر را مدنظر قرار داده و از رنگ‌های شاد بهره ببرید. توجه به سن، جنس و شخصیت مخاطبانتان می‌تواند در طراحی بروشور در مشهد تأثیر زیادی داشته باشد به همین دلیل نیز در ابتدای امر، مشخص کنید که می‌خواهید این بروشور به دست چه کسانی برسد.

پرسپکتیو، طرحی جالب

شما می‌توانید برای افزایش زیبایی و جذابیت بروشورهای خود از روش عمق دادن به آن‌ها استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که می‌تواند طرح شما را به طرحی خاص تبدیل کند، استفاده از پرسپکتیو است. هیچ اجباری نیست که شما در فضایی کاملاً مسطح تصویر کارهایتان را به نمایش بگذارید. مرزها را جابجا کنید. پادشاه قلمرو ذهن خلاق خود باشید. جذابیت را به کالبد کارهای خود بدمید و بازاریابی خود را زنده کنید. عمق دادن به بروشور طرحی جدید است که می‌توانید با استفاده از آن خاص بودن خود را به رخ بکشید. بگذارید همه بدانند شما در تمامی امور حتی در طراحی بروشور در مشهد بهترین هستید.

طراحی بروشور

بررسی انواع بروشور

بروشورها دارای انواع مختلفی بوده که هریک مناسب برای امری است. در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره‌شده و کاربرد آن را بررسی خواهیم نمود.

بروشورهای پستی

این بروشورها که بهترین نوع بروشور برای معرفی کالای جدید به شمار می‌روند، به این دلیل نام‌گذاری شده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از پست و دیگر روش‌ها آن‌ها را به دست افراد مختلف رسانیده و بازاریابی گسترده‌ای داشته باشید. شما با این روش می‌توانید توجه افرادی زیادی را به سمت کسب‌وکار خود جلب نمایید. اگر تعداد مخاطبین هدف شما مشخص بوده و فعالیت شما مربوط به قشر خاصی از جامعه است، شما می‌توانید با در نظر گرفتن هدایای کوچک و به‌نوعی اشانتیون، محصول خود را بهتر و بیشتر معرفی نمایید. بهتر است از این نوع بروشور برای معرفی کلی شرکت و کسب‌وکار استفاده نکنید. این نوع بروشور برای معرفی امور جزئی از جمله کالاهای جدید کاربرد دارد.

چگونه می توانیم در کمترین زمان ممکن یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟

اگر بخواهیم یک تیم  بازاریابی دیجیتال و یا همان دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم تا شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در کسب و کارمان باشیم باید بدانیم یک تیم دیجیتال مارکتینگ به چه عناصری نیاز دارد.

  1. مدیر و استراتژیست آژانس دیجیتال مارکتینگ ؛ مسلما هسته ی مرکزی هر تیم دیجیتال مارکتینگی، تئوریسین آن تیم است.
  2. کارشناس سئو؛ اغراق نیست اگر بگوییم بخش زیادی از تفاوت بین تیم های دیجیتال مارکتینگ موفق و تیم هایی که چندان کارایی بالایی ندارند، مربوط به کارشناسان سئو آن تیم می شود.
  3. کارشناس محتوا؛ تولید کنندگان محتوای هر تیمی نیز مانند سئوکاران، از عناصر کلیدی تیم هستند.
  4. کارشناس شبکه های اجتماعی و…

 

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • حسین موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی