آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

  • ۰
  • ۰

توضیحات بیشتر برای ممبر فیک

افرادی که دوست دارند هر چه سریع‌تر کانالی کامل و پر بازدید داشته باشند، و برایشان اهمیتی ندارد که کیفیت اعضای کانال شان به چه صورت است، سعی می کنند از ممبرهای فیک برای کانال شان استفاده کنند. به هر حال، ممبرهای فیک تلگرام برای یک کانال، جز نمایش اعداد بالاتر برای اعضای کانال کار دیگری انجام نمی دهند و صرفا یک عدد مجازی است، که ویویی هم برای پست های شما ندارد.
ممبر فیک برای کسانی کاربرد دارد که می خواهند روی تعداد ممبر ها مانور دهند و معمولا بعضی از فروشگاه ها یا شرکت هایی که تازه تاسیس شده اند، و در شروع کار دغدغه اصلی شان کم بودن تعداد ممبر ها و تعداد بازدید های پست هایی است که در کانال یا گروه خود قرار می دهند است. پیشنهاد ما به این دسته از مشتریان که برای افزایش ممبر کانال یا گروه خود به ما مراجعه می کنند ابتدا خرید ممبر فیک است تا بتوانند آمار و تعداد ممبر های کانال یا گروه شان را زیاد کنند و بعد از اینکه تعداد ممبر هایشان افزایش پیدا کرد اقدام به تبلیغات برای کانال و گروه خودشان جهت جذب ممبر واقعی با روش های مثل پوش نوتیفیکیشن ، پاپ آپ و پوش اد اقدام کنند. چون در ابتدای کار تعداد ممبر ها بسیار پایین است کاربرانی که به تازگی با کانال یا گروه شما مواجه می شوند به سختی در کانال عضو شده و در آن ماندگار می شوند. این روش فقط برای بالا بردن اعتماد کسانی است که وارد کانال یا گروه شما شده اند. و آن ها را ترغیب به ماندن در کانال یا گروه می کند، و اگر ممبر فیک را به کانال اضافه نکنید و به همان صورت شروع به تبلیغات برای کانال و گروه بکنید بازده خوبی برای شما نخواهد داشت و نمی توانید ممبر واقعی را به کانال یا گروه تان اضافه کنید. این روش اصلا ریزش ندارد، چون که ممبر ها فیک هستند و واقعی نیستند که بتوانند کانال را ترک کنند، ولی ممبر هایی که خودشان وارد کانال شده اند و واقعی هم هستند می توانند کانال را ترک یا ماندگار شوند. در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در مجموعه ممبر من آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند. برای اطلاع از تخفیف های امروز با ما تماس بگیرید.

 
 
  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • حسین موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی